Stwardnienie rozsiane - diagnoza której nie życzę nikomu. Chciałbym pokazać, że ta diagnoza nie oznacza iż życie się kończy. Pragnę pokazać innym, że to życie wciąż jest, chodź może trochę inne, może trudniejsze ale to nie koniec. Czy jestem czasami załamany? Często, ale potem się podnoszę i maszeruje dalej z podniesionym czołem i z uśmiechem na twarzy.

Jeśli chodź trochę ten blog będzie pomocny dla Was chorych oraz dla Waszych rodzin to będę szczęśliwy. To właśnie jedna z tych rzeczy która dodaje mi sił.

Wojciech Mrugalski

środa, 28 listopada 2012

To jest szok!

Jestem jednym z kilku administratorów strony społecznościowej KOMR Dąbek.
To strona która została założona przez mieszkańców i kuracjuszy którzy korzystają / korzystali z usług Krajowego Ośrodka Mieszkalno  - Rehabilitacyjnego dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane w Dąbku. Nawet nie byłem założycielem tej strony ale jakoś tak się złożyło, że zostałem wkręcony w administrowanie tą stroną no i tak już zostało.

Dzisiaj napisał do mnie na Facebook'u Pan Przemysław Zadrożny

Oto treść tego listu.

Witam Pana Serdecznie.
Dziękujemy za chęć identyfikowania się z Ośrodkiem oraz chęć prowadzenia takiej strony na Facebook-u, jednak z uwagi na nieprawne posługiwanie się nazwą "KOMR Dąbek" oraz jego wizerunkiem, działającym na naszą szkodę (oraz zamieszczaniem informacji typu: nowy lek z myszy), pragnę Pana poinformować iż

Art. 190a Kodeksu Karnego mówi wyraźnie (w szczególności par.2):

§ 1. Kto przez uporczywe nękanie innej osoby lub osoby jej najbliższej wzbudza u niej uzasadnione okolicznościami poczucie zagrożenia lub istotnie narusza jej prywatność, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

§ 2. Tej samej karze podlega, kto, podszywając się pod inną osobę, wykorzystuje jej wizerunek lub inne jej dane osobowe w celu wyrządzenia jej szkody majątkowej lub osobistej.

§ 4. Ściganie przestępstwa określonego w § 1 lub 2 następuje na wniosek pokrzywdzonego. W związku z powyższym, pragnę Pana/Panią poinformować, jeśli nie chce Pan/Pani - aby KOMR w Dąbku nie rozpoczął przedmiotowej procedury prawnej (mającej na celu zaprzestania wykorzystywania naszego wizerunku przez Pana/Panią) wzywamy Pana/Panią w trybie natychmiastowym o usunięcie konta FB - KOMR Dąbek - identyfikującego się jednoznacznie z Ośrodkiem rehabilitacyjnym.

Z poważaniem Przemysław Zadrożny
spec. ds. informacji i komunikacji społecznej KOMR w Dąbek

Nie wiem czy to jakiś sen czy może tylko radosna twórczość Pana Przemysława. Okazuje się, że Pan Zadrożny polubił nawet tę stronę po to... by ją zabić!
Szkoda tylko Szanowny Panie Przemysławie, iż nie miał Pan tyle odwagi cywilnej i nie poinformował Pan o w/w treści listu członków grupy KOMR Dąbęk.

Sami oceńcie tę stronę i to co m. in. do mnie zostało napisane. Ja ze swej strony proszę o lajkowanie strony KOMR Dąbek.

Tak się złożyło, że jestem w Dąbku więc jutro zamierzam porozmawiać i spotkać się w tej sprawie z Dyrektorem ośrodka. O efektach nie omieszkam poinformować na blogu.

PS z dnia 01.12.2012
Chciałem przeprosić Pana Przemysława Zadrożnego za nieprawdziwe sformułowanie, które znalazło się w tym wpisie powyżej, a dotyczyło braku odwagi cywilnej i nie opublikowanie listu zamieszczonego powyżej na dawnej stronie KOMR Dąbęk, a obecnie Mieszkańcy KOMR Dąbęk.
Wydawało mi się, że wiadomość została wysłana tylko do administratorów, a okazało się, że wiadomość została opublikowana na stronie. Jeden z administratorów przestraszył się tego listu i skasował stronę a ja pisząc ten wpis nie mogłem tego sprawdzić.
Jak bym się nie tłumaczył to mea culpa. Panie Przemysławie - szczerze przepraszam za krzywdzące i nieprawdziwe sformułowanie.

1 komentarz:

  1. Nie usuwaj całej strony, zmień tylko jej nazwę i będzie ok.

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło gdy się przedstawisz:-)